Napromieniowani
 
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
 
Strony: [1]   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: Po raz jedenasty rusza akcja "Podaruj Dzieciom s³oñce"  (Przeczytany 1286 razy)
0 u¿ytkowników i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.
izkaa189
Izka
Administrator
mieszkaniec
*****

ile piszemy 0
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 245



« : Wrzesieñ 26, 2009, 14:57:39 »

Rusza jedenasta edycja akcji „Podaruj Dzieciom S³oñce” organizowane przez firmê Procter
& Gamble oraz Fundacjê POLSAT. W ci±gu dziesiêciu poprzednich edycji akcji zebrano 44,9 miliona z³otych. W tym roku zebrane ¶rodki zostan± przekazane Fundacji POLSAT, która przeznaczy je w ca³o¶ci na pomoc i leczenie najbardziej potrzebuj±cych dzieci.
 
W tym roku fundusze s± zbierane na pomoc chorym dzieciom mieszkaj±cym w naszej okolicy. Wiele z nich wymaga specjalistycznego i d³ugotrwa³ego leczenia, a rodziców nie staæ na kosztown± terapiê. Dlatego ka¿dy z nas mo¿e wesprzeæ akcjê, kupuj±c produkty oznaczone dobrze znanym ¿ó³tym s³oneczkiem. Czê¶æ zysku ze sprzeda¿y tych produktów zostanie przekazana na pomoc dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT
 
W naszym otoczeniu wci±¿ nie brak dzieci, które nie mog± w pe³ni cieszyæ siê dzieciñstwem z powodu stanu zdrowia. Chcemy, by na ich twarzach wreszcie zago¶ci³ s³oneczny u¶miech. Dlatego w tym roku zebrane fundusze otrzymaj± najbardziej potrzebuj±cy mali podopieczni Fundacji POLSAT – powiedzia³a Ma³gorzata ¯ak, Prezes Fundacji POLSAT.
 
Fundacja POLSAT od 12 lat pomaga chorym dzieciom poprzez zakup specjalistycznego sprzêtu medycznego oraz lekarstw niezbêdnych do ratowania zdrowia i ¿ycia. Fundacja wspiera leczenie i rehabilitacjê dzieci, oferuj±c pomoc w dostêpie do specjalistycznych procedur medycznych. Akcja „Podaruj Dzieciom S³oñce” daje ka¿demu z nas szansê wsparcia dzia³alno¶ci Fundacji POLSAT
 
Potrzeba bardzo niewiele, aby wzi±æ udzia³ w akcji i pomóc dzieciom. Wystarczy, ¿e kupuj±c produkty codziennego u¿ytku, wybierzemy te oznaczone ¿ó³tym s³oneczkiem – powiedzia³a Ma³gorzata Mejer,
PR Manager w firmie Procter & Gamble. W zesz³ym roku zebrali¶my rekordow± kwotê ponad 6 milionów z³otych. Jeste¶my przekonani, ¿e w tym roku wspieraj±cy akcjê te¿ nas nie zawiod± – doda³a Ma³gorzata Mejer.
 
Dziesiêæ edycji akcji „Podaruj Dzieciom S³oñce” pozwoli³o dot±d zebraæ 44,9 miliona z³otych. Za tê sumê zakupiono m. in. nowoczesn± aparaturê medyczn± do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci, sprzêt ratuj±cy ¿ycie i zdrowie wcze¶niaków oraz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzyma³y tak¿e dzieci niewidome i niedowidz±ce, które skorzysta³y z dofinansowania na zakup sprzêtu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za zebrane ¶rodki utworzono m.in. Dzieciêce Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu Dzieciêcym w Krakowie oraz wsparto rozbudowê Oddzia³u Hematologicznego Dzieciêcego Szpitala Klinicznego w Lublinie. W tym roku, podobnie jak w ubieg³ym, wsparcie otrzymaj± dzieci z ca³ej Polski – podopieczni Fundacji POLSAT.
 
W dzia³aniach Fundacji POLSAT niejednokrotnie mamy do czynienia z sytuacjami, kiedy rodzice nie s±
w stanie zapewniæ drogiej terapii dotkniêtego chorob± dziecka. Niekiedy leczenie kosztuje kilka tysiêcy z³otych miesiêcznie. W³a¶nie w takich przypadkach wkraczamy z pomoc± i dlatego ¶rodki zebrane w ramach kampanii „Podaruj Dzieciom S³oñce” s± tak potrzebne – powiedzia³a Ma³gorzata ¯ak.
 
Akcja „Podaruj Dzieciom S³oñce” jest jedn± z pierwszych i jak dot±d najwiêksz± inicjatyw± marketingu spo³ecznego w Polsce. Idea marketingu spo³ecznego opiera siê na przeznaczeniu na cel spo³eczny przez firmê realizuj±c± inicjatywê czê¶ci przychodów ze sprzeda¿y. Koncepcja akcji jest bardzo prosta i nie wymaga od konsumentów ¿adnych dodatkowych wysi³ków czy nak³adów.
 
O akcji informuje strona www.podaruj.pl, gdzie mo¿na znale¼æ wiele atrakcyjnych informacji, filmów
i materia³ów multimedialnych. Przygotowujemy cykl wydarzeñ regionalnych, zachêcaj±cych do wsparcia jedenastej edycji Podaruj Dzieciom S³oñce. Szykujemy te¿ projekt specjalny, w który zaanga¿owane s± znane osoby ze ¶wiata rozrywki i kultury. Chcemy zachêciæ konsumentów do jeszcze bardziej aktywnego uczestnictwa w akcji – powiedzia³a Ma³gorzata Mejer.
 
Jedenasta edycja „Podaruj Dzieciom S³oñce” wspierana jest przez nastêpuj±ce marki: Vizir, Pampers,
Blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always. Akcja potrwa do 24 grudnia 2009 r
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 21 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

brazylia2014 svcraft polskiserwerzycia ostrovirsk nwm